Branża e-commerce dzięki nowym technologiom oraz Internetowi czyni międzynarodowy handel łatwym i dostępnym. Niezależnie od tego, czy promujemy własną stronę internetową, sklep, czy decydujemy się na sprzedaż poprzez marketplace’y, kluczowym elementem w kontaktach z klientami zagranicznymi jest zapewnienie najwyższej jakości tłumaczeń. Otwarcie się firmy na zagraniczne rynki musi iść w parze z wysokimi standardami komunikacyjnymi.
Badania prowadzone na całym świecie pokazują, że ponad połowa konsumentów nie kupi żadnego produktu na stronie, jeżeli ta nie jest w jego języku. To kwestia budowania zaufania na poziomie podświadomości, a nie znajomości lub nieznajomości języka obcego. Dbając o rozwój branży e-commerce, chcąc ułatwić pozycjonowanie produktów na różnych marketplace’ach, prezentujemy 10 podstawowych zasad, które ułatwią sprzedaż na rynkach zagranicznych.
Oto one:
© 2023 ArcusLink